Friday 2 April 2010

tag oh tag

saje je la si yaya men"tag" wa dalam bahasa melayu...since hannah is asleep.. i thought i'd do this...

Siapakah anda di rumah?

isteri berdikari kerana suami belayar..ibu kepada hannah yang sangat mengidolakan saya..dan anak gadis tunggal yang sangat kuat memerintah (bossy) kepada mama & abah

Siapakah diri anda di samping rakan?
sahabat yang suka ketawa, mentertawakan dan diketawakan

5 Benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai?
1. converse merah jambu untuk ibu&anak gadisnya
2. jam michael kors MK5218 yang sangat hebat (sila google untuk gambaran jelas)
3. tembok tinggi antara rumah saya dan rumah jiran yang kuat memekak & telah memecahkan tingkap kereta suami saya ketika dia mencuba untuk memesin rumput
4. kereta yang lebih besar untuk mengangkut semua barang keperluan anak gadisnya ketika err..travelling (ape ni in malay??)
5.dapur yang lebih besar yang mempunyai err electric stove (dapur elektrik??) walaupun saya jarang sekali memasak.


Siapakah nama pasangan anda?
En. RIdhuan Razar tapi dia selalu tiada di rumah. jadi pasangan saya selalunye adalah anak gadis saya.. Hannah Binti RIdhuan

Ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda?
1. patuh cakap ibunya
2. sangat comel
3. murah rezekinya ..Amin..
4. kuat makan
5. pandai

Bila tarikh couple
12/11/2009.. tarikh dia keluar dari perut saya

Kenangan Pahit bersama rakan anda
tak ada

Lagu tema cinta anda
tompi - selalu denganmu


Apa perubahan yang anda ingin lihat pada pasangan anda
sukalah lebih sikit pada botol & sippy cup


TAG 10 rakan lain
sila lah tag diri sendiri ye..

No comments: