Saturday 14 August 2010

Hell yea it's Saturday!

Selamat menjalankan ibadah puasa..

Saya, Hannah binti Ridhuan..baru 9 bulan. Jadi saya dikecualikan.

Mommy saya juga mendapat pengecualian kerana die booby mommy. Tapi so far die puasa la.

Tapi semalam saya nampak die makan roti. Maknanya die tak puasalah.

Bulan2 puasa ni saya nak sound mommy2 di luar sana agar kurangkan aktivity bercakap. Mommy saya kata, lebih banyak cakap.. Lebih banyak crap.

Pastu..kurangkan lah berbelanja. Saya selaku president persatuan anak2 banker ingin menyeru agar mommy2 jangan overboard bile shopping raya. Beli susu&diaper lagi bagus. mommy saya pun dah kurang berbelanja. Sebab die pau daddy saya. Dan atok wan saya, merangkap abah mommy saya. Kadang2 opah pun kena pau. Tapi selalunya opah pau semua orang. Did i mention i like pau?

Oo silap. Kena cakap melayu (daddy kata kite orang melayu,so spm BM kena dapat 1.. Mommy kata die jawa, that's why die dapat 4)..

Itu saja. Sekian

P/s : mommy tolong type pakai e63 merah die yang kadang2 bau macam cerelac..

No comments: