Wednesday 7 May 2008

pet peeves..tagged!

ive been tagged.. since m so cute (ive been told.. ye time kasih *LOL*) ..

hmm... 15 pet peeves e..?


1. orang yang tak pakai lampu signal.. huarghh!! itu bukan lampu xmas..! itu lampu signal, bingung!
driving

2. orang yang potong que.. tak kira la kat jalanraya ke, kat kfc ke.. kat mana2 la.


3. orang yang bingung.. sebab bile die bingung.. die lembab.. bile die lembab.. dengan pantas darah aku naik ..
stressed out

4. orang immigresen yang tanye banyak2...

5. orang yang amik order.. die bawak menu & muncung yang panjang.

waitress

6. orang yang aku dah bagitau banyak2 kali.. tapi die "ha, ha" kan aku... bingung la dalam erti kata lain.

7. orang yang tak reti tutup lampu, oven, kipas, air cond..pendek kata.. orang yang ade rasa macam TNB tu pak lang die punye..

8. orang yang suka drive kat jalan sehala.. ikut mana hala die suka..

9. orang yang suka park betul2 depan Bank.. walaupun takde parking lot. sebab die takut lagi jauh die park.. lagi cepat duit abih.

10. orang yang parking kete dorang..10cm dari pintu bat mobile aku. memang la aku terer bawak kete.. tapi aku tak berapa terer dalam menkontrol panas baran aku ni.

11. orang yang sembang ke atasssssss je.. ya know what i mean? but in actual fact.. tak bagus mana pun. tapi aku rasa die bagus la, sebab die banyak free time leh sembang lama2 camtu..

12. orang yang suka tanye pasal mende yang dah ada depan hidung die.. and m not supposed to name drop any specific department.. *LOL*

13. orang yang tepon aku tanye psal ATM kad dorang yang rosak.. memang la aku keje bank.. tapi aku bukan jaga SATU bank..

14. more on bank.. orang yang suka suh aku tukarkan duit masa musim raya..in odd notes.. RM1 nak RM13.. RM5 nak RM65.. RM10 nak RM80.. sehari sebelum raya (aku selalu tak dapat cuti sebelum raya)

15. orang yang tak kenal aku.. dah tu sembang pasal direct selling.. macam dah kenal aku 5 tahun.. gimme a break. i may be fat.. but you are ugly.. and i can diet.. lalalalalala

i hereby tag :

1. yummymummy.. cos she's the only one who reads every entry of my blog
2. hani.. cos her entry are currently .. well.. not much.. here goes nuthin..ei tapi Kue dah tag ek?
3. khemy.. 3 tag yang lepas pun die tak buat..
4. fififlafla..ke dah tag jugak?

1 comment:

ku E said...

besk kan sesekali ber-ramble like this hehe... ;)